Copywriting

Copywriting polega, krótko mówiąc, na tworzeniu treści. Szczególnym przypadkiem jest tworzenie contentu na stronę internetową – wówczas teksty są elementem większego systemu komunikacji. Warto o tym wiedzieć, aby to, jak się porozumiewamy z użytkownikiem naszej strony nie było dziełem przypadku, lecz stanowiło przemyślaną strategię budowania swojego wizerunku i wchodzenia w interakcję z odbiorcą. 

Treści na stronie jako element systemu komunikacji

Nasza filozofia zakłada, że system komunikacji na stronie internetowej tworzą nie tylko teksty, ale także grafiki, zdjęcia i inne elementy. Odpowiednio dobrana grafika może czasem przekazać więcej niż niejeden tekst, niejednokrotnie też doskonale ilustruje lub wzmacnia to, co mieści się w słowach. Jeśli zależy Ci na czymś więcej niż na wypełnieniu strony niewiele wnoszącymi zdaniami – chcesz zbudować wyrazisty przekaz, który trafi prosto do Twoich odbiorców i zatrzyma ich przy Tobie na dłużej, zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Blog firmowy – najlepszy sposób na zbudowanie autorytetu w swojej branży

Szczególne miejsce wśród tekstów na stronie internetowej zajmuje blog firmowy. Możesz na nim podzielić się swoją gromadzoną przez lata wiedzą oraz przedstawić swój punkt widzenia. Poza kwestiami merytorycznymi blog ma też duże znaczenie wizerunkowe – dobrze prowadzony poradnik stworzy Twój wizerunek eksperta w swojej branży, kogoś, kto posiada rzetelną wiedzę i autorytet. Czytelnicy Twojego bloga, chcąc podzielić się Twoimi wysokiej jakości treściami, mogą zacząć się nimi dzielić w swoich mediach społecznościowych, co przyniesie kolejną niezwykle istotną korzyść – dowiedzą się o Tobie kolejne osoby i poszerzysz swoje internetowe zasięgi.

Prowadzenie bloga firmowego jest także korzystne z technicznego punktu widzenia – to doskonałe narzędzie do pozycjonowania Twojej strony. Nasycanie Twoich wpisów frazami kluczowymi, zadbanie o poprawną strukturę nagłówków, atrakcyjne formatowanie, a przede wszystkim – wartościowy, merytoryczny content zawierający sprawdzone informacje – to gwarancja, że Twój blog polubią nie tylko czytelnicy, ale także roboty Google, które zadbają o podniesienie pozycji Twojej witryny w rankingu wyszukiwarki.

Nie masz czasu na prowadzenie bloga firmowego? Nic straconego! Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu prowadzenia bloga na Twojej stronie. Wyszukamy interesujące tematy, przygotujemy harmonogram publikacji, stworzymy wartościowe, merytoryczne wpisy, do których dobierzemy atrakcyjne grafiki, a następnie opublikujemy artykuły na Twoim blogu oraz – jeśli masz życzenie – w Twoich mediach społecznościowych. Niczym nie musisz się przejmować – blog będzie rósł i przysparzał Ci kolejnych odbiorców, a Ty w tym czasie możesz zająć się prowadzeniem swojego biznesu. Dzięki naszej profesjonalnej obsłudze Twój blog będzie wartościowym miejscem dzielenia się wiedzą, którego konkurencja będzie mogła Ci pozazdrościć.

Powierz swoje copy w nasze ręce

Poza projektowaniem i wdrażaniem stron internetowych oferujemy także tworzenie na nie wartościowego contentu – bez względu na branżę, w jakiej działasz. Nasz doświadczony zespół copywriterów przygotuje treści do wybranych sekcji Twojej strony lub też na całą witrynę; zaprojektujemy napisy na przyciskach, call to action, zajmiemy się także Twoim blogiem firmowym.

Działasz w specjalistycznej branży, operującej fachowym słownictwem? Zajmiemy się i tym! Nasi copywriterzy pisali już niemal na wszystkie tematy, a gruntowny research pozwalający zgłębić arkana każdej dziedziny to ich specjalność.

Tym, co odróżnia nas od innych agencji copywriterskich, jest fakt, że nie patrzymy na treści w oderwaniu od layoutu witryny, ale dostrzegamy wzajemną współpracę tych dwóch elementów – z jednej strony teksty powinny się idealnie w niego wpasowywać, z drugiej design powinien je jak najbardziej eksponować. Tylko wzajemne uzupełnianie się tych dwóch obszarów może skutkować powstaniem przemyślanej i spójnym pod każdym względem strony www.

Decydując się na współpracę z nami w zakresie copywritingu, otrzymujesz znacznie więcej niż treści – zyskujesz przemyślany system komunikacji, w którym każdy najdrobniejszy element na stronie przybliża Cię do osiągniecia Twoich celów biznesowych.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Webiso Domiński, Maziarz Sp. J. z siedzibą w Krakowie, ul. Tatarska 5, NIP: 677-234-88-58. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielania odpowiedzi na Pani/Pana pytania i wnioski zawarte w formularzu kontaktowym. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne, aby otrzymywać odpowiedzi od Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, co oznacza, że przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest komunikacja z użytkownikami strony internetowej. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia Pani/Panu odpowiedzi na pytania i wnioski. Pani/Pana dane osobowe mogą być też przetwarzane po tym czasie, do upływu terminów przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Bezpłatna konsultacja

Wspólnie sprawdzimy czy nasze rozwiązania mają sens w Twojej firmie.

    Ogólne rozporządzenie o ochronie danych ?